لینک خرید فایل(پاورپوینت بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه)

پاورپوینت بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه|50685186|nyw42077038|
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان پاورپوینت بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

حجم فایل : 394.4 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 40
بنام خدا مقدمه
عملیات سیکل های مختلف بیشتر موتورهای احتراق داخلی فعلی، دارای یک طرح رایج است به این صورت که انفجار در یک سیلندر پس از تراکم انجام می شود. نتیجه ان است که انبساط گاز مستقیما روی پیستون اثر گذاشته (کار انجام می دهد) و میل لنگ را 180 درجه بچرخاند.
با توجه به طراحی فنی و مکانیکی، موتور شش زمانه همانند موتورهای احتراق داخلی می باشد. اگر چه سیکل ترمودینامیکی و یک سر سیلندر اصلاح شده همراه دو اتاق اضافی ان را به کلی متمایز می کند. یک محفظه ی احتراق و یک محفظه ی تراکم( گرمکن هوا) هر دو از سیلندر جدا هستند. احتراق درون سیلندر رخ نمی دهد اما در محفظه ی احتراق کمکی هم فوری روی پیستون اثر نمی گذارد و زمان ان از 180 درجه ی چرخش میل لنگ، در زمان انفجار(کار) جدا می باشد.
محفظه ی احتراق به طور کلی توسط محفظه ی گرمکن احاطه شده است. با تبادل گرما از طریق دیواره های محفظه ی احتراق که با محفظه ی گرمکن در ارتباط است، فشار محفظه ی گرمکن افزایش می یابد و قدرت مکملی برای کار تولید می شود. مزایای موتور شش زمانه: · رسیدن به راندمان حرارتی % 50 (%30برای موتورهای احتراق داخلی فعلی)
· کاهش مصرف سوخت با بیش از %40
· کاهش الودگی حرارتی، صوتی، شیمیایی
· دو کورس مفید کار در طی شش کورس
· پاشش مستقیم و بهینه ی سوخت احتراق در هر سرعتی از خودرو
· سوخت چند گانه در خودروهای با موتور شش زمانه شاهد کاهش چشمگیر مصرف سوخت و انتشار الودگی خواهیم بود. طراحی و عملکرد در سیکل شش زمانه، دو محفظه ی اضافی اجازه می دهند هشت فرایند که نتایج یک سیکل کامل است همزمان عمل کنند یعنی در یک لحظه دو فرایند همزمان رخ میدهد : دو سیکل چهار فرایندی برای هر کدام از سیکل ها،یک سیکل احتراق داخلی و یک سیکل احتراق خارجی. نمودار پیوستگی هشت فرایند را در سیکل شش زمانه نشان می دهد. اولین سیکل چهار فرایندی احتراق خارجی. فرایند1 :مکش هوای خالص درون سیلندر(فرایند دینامیکی)
فرایند 2: تراکم هوای خالص در محفظه ی گرمکن(فرایند دینامیکی)
فرایند3 : نگه داشتن فشار هوای خالص در محفظه ی بسته جایی که بیشترین تبادل گرما با دیواره های محفظه ی احتراق رخ می دهد(فرایند استاتیک چون مستقیما روی میل لنگ اثر نمی گذارد.) دمای هوا بالا می رود.
فرایند4 : انبساط هوای فوق داغ درون سیلندر، که کار انجام می دهد.(فرایند دینامیک). طی این سیکل چهار فرایندی، هوای خالص هرگز در تماس مستقیم با سوخت و شمع نمی باشد.
در شکل زیر نمودار دمای این چهار فرایند را مشخص می کنید دومین سیکل چهار فرایندی که احتراق داخلی می باشد. فرایند5: تراکم مجدد هوای خالص گرم درون محفظه ی احتراق(فرایند دینامیک)
فرایند6 : تزریق سوخت و احتراق در محف...



مطالب دیگر:
پاورپوینت آشنایی با تجارت الکتریکیپاورپوینت کتاب و درس تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمهاپاورپوینت معرفی کاربرد های پردازش تصویرپاورپوینت اصول حسابداریپاورپوينت کارگاه ارتقا بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در ایرانپاورپوينت آشنایی با توقپاورپوينت جامعه شناسی سازمانهاپاورپوينت جامعه شناسی کار و بیکاریدانلود پاورپوینت مهارت مدیریت خشم پاورپوينت جدول عناصر additionalدانلود پاورپوینت کاکتوس ها دانلود پاورپوینت بتن خود تراکم SCCپاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو 27 اسلایددانلود پاورپوینت آسیب های ستون مهره ها و نخاع پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو 1دانلود پاورپوینت آموزش مقدماتی پاورپوینتپاورپوینت پلان، اسکیس و اتود موزه گوگنهایم بیلبائوپاورپوينت جستجو و اندازه گیری عوامل نگهدارنده و مواد افزودنی در شیرپاورپوینت راهنمای تکمیل اظهارنامه مهندسین ( هفت پاورپوینت )دانلود پاورپوینت تئوریهای کلاسیک مدیریتپاورپوينت جستجوی دودوییپاورپوینت آموزش تنظیم و ارسال اظهارنامه اشخاص حقیقی بند ب (نظام مهندسی)پاورپوینت بررسی شاخص پرداخت مالیات در ایرانپاورپوینت سمینار بررسی قوانین و مقررات مالیاتی در قانون جدید مالیاتهاپاورپوینت قانون مالیتهای مستقیم